2010. szeptember 10., péntek

Még jó... 2008.június 2. 16:46

Még jó,hogy vannekem eza kackijás bajcom! Me, ha még esse lönne,akko, a kutya se nyittaná rá Lajosra a kiskertkaput se... Máma este kicsit mekköne vixunyi is, me má nagyon lógassa az állagát itten. Pláne meg a helin is, meg, arra vonatkozójan is! Aranyos lölköm fővetésire azé egy kurta szóva hadd válaszújjak megfelé a kisnyagyságának! Má, hogyis érnék én ilyen nyári dologidőbe a tárheleken heltelenkenni, csak ugy, mint pediglen emigyen! Válaszúva még, a csipkedés tárgyábú kifolyólagossan keletkeztetett helzet szifilisztikájjának fonáktyát, azon melegibe kellve, hogyaszongya hogy: asztatat, nemtudom, minek nekem a sok tárhelmicsoda, de asztat tudom, ho Lajosnak, ottan vana zistállója, ottan vannak a desznyók a zólba felé, rögvest visittanak is mind a veszettek! Meg ottan vannak a lóistállóba, a kefe is neköm, aki igöncsak mekkévánnya a kezem munkáját, legakább öccö, hogy nehogymá töbször! Megasztánnék még, ottan van neköm a Mareskám is, az ágrágó fajtábú, felhozatalossan. Mega határ tengeri, amit mekkő röndösen kapányi! Nembeszétem mégakkó a kaszányivalórúl, egyetemben a szőllőművelés ügyivel... Há, ezé nem köstörködik, a magi szépbajcú Lajosa itt, ácsingózva a szépségös Lölköm-virágom szavát lesve egyfolytálagossan. Pedig nagyon odavagyok a szép fehérnép szójjáér! Mire hazakeveredek a határbú, mácsak az üzenet vár engemet, hogy itvótam! Meg ilyenek... Eccö, majcsak összetanákozunk a széplölköm virágomma, itten a portámon is, nemcsak a portálokaon fogva a rözdüllések fonáktyán, a fótot. Csókujja, aszta az aranyos , helyre kis szájját: Lajos


Itten lent meg a kedvenc hawimetallomat láthassa kedves anygyalom, galambom...
 

Megjegyzések


Cintula megjegyzése:

Kedves Évike! Látja Maga is, hogy ez a Lajos, milyen hánya-veti egy alak! Magácska, rendszeresen szorgoskodik a portáján, ő meg rá sem hederít! Meg sem érdemli Kegyedet ez a mihaszna, bajszos gatyaszaggató gézengúz! Tessék már kicsit szigorúbban bánni őkelmével! Még a végén elkapatja magát. Kezét csókolja: Cintula június 2. 23:19

Éva megjegyzése:

A hawymettalgya, meg egiszen zengzetes, Honnan vette eztet elő? Fel nem foghatom!:-))) június 2. 21:45

Éva megjegyzése:

Lajosom, csak aztat tudom mondani, hogy a kackijjás bajca a magi szekszepligye! Az vonza be a fehírnípet oszt fennakadnak rajta, mint a légyfogó raggacsos lapján a legyek. Csak ott zümmögnek emijatt a jányok magi köröl szárnyverdesve, a magi bajcára ácsingozva egyik pirkadattól a másikig.

Hogy még magára nézve mi más miatt párásodik be a jányok szeme és dobog a szíve hevessen, aztat nem tudom, de nyomozásilag folyamatban vagyok.Nekem is ver a szűvem, de csak én tudom, hogy ki és mi miatt... Titok, le van lakatulva.

Még hogy nem nyit magira senki??? Oszt nézze meg a vendéges könyvit rögvest. Május 27-én délidő után itt vótam Irtam is kendnek az ablakpuculásomrul, oszt nem gyütt azóta sem ide. Sokszor itt vótam, hogy válaszult-e. Itt sírtam a kiskapuban, hogy nem írt.Nézze meg a könnyem tócsáját!

De megértem én magit, dógos férninép nyáridőben nem henyél. Teszi a dógát, iszen le is írta mi minden munkája van. Oszt nekem tetszenek is a dógos férfiemberek. Ahogy mozog az izmuk serénykedés közben, la.

Akkor el is búcsúzom. Majd osszefutunk más portán vagy tanyán. Teccett, hogy írta a véleményit a képeimrül. Az ebédesrül. Olyan volt, mint régön, és bepárásudott a szemem a meghatottságtul. Mert én aztat a papadicsumi állapotot szerettem, mikor magi gyütt és szórta a kedves, sőt hogy úgy mondjam humoros mondandóját a fotográfiják alaja. Oszt vótunk sokan.

Puszikálom a bajcáját és környékit. Éva június 2. 21:43

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése