2010. szeptember 10., péntek

Hurrá! Kijött a jó idő és megkezdődhetnek a tavaszi munkák. Na persze, mikor már egész napos robottá fajul a dolog, azt már nem szeretem annyira!



Megjegyzések


. lacibetyár megjegyzése:

Meg aztán, ha olyannyira hiányoznék egy-két személynek, az jöjjön az új tanyámra. Szívesen fogadom! március 1. 23:30

. lacibetyár megjegyzése:

Köszönöm lányok, aranyosak vagytok! De, ez a tárhely, illetve a hálózatom bedőlni látszik. Nem sok keresni valóm van már itt nekem! Időnként azért benézek, hátha akadt egy-két eltévedt madár.... március 1. 22:45

G. Zsuzsanna megjegyzése:

Egyetértek Zsuzsa véleményével.Én is nagyon szeretem olvasni a commentjeidet. március 1. 20:30

Pikola Zsuzsa megjegyzése:

Nélküled színtelen lenne ez a hely!! A kommentjeid, az egyéniséged igazán sok örömet okoznak nekem és szerintem a többi barátodnak is! március 1. 19:35

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése