2010. szeptember 10., péntek

Majd gyövök! 2008. április 27. 22:06

Édes, kedves barátim! Csak, üzenetitelg közüllöm veletek, ho úgyfordút a sorsom állása, minekáltal ehagytam lakhelyemet ideglenessen és szaporán. Rámbizták a birgenyájjat, merho alkalmassnak talátak rájja, így három naptya má kinn vagyok a hetedik határba folytatólagossan és igön megfontútt szándékka! Itt van időm etöprengeni a világ folyásán, és a szépaszonyok lelkivilágán, pedig asztat nemigön lehet megérteni, se így se úgy! Hát, így pásztorkodásra atta Lajos aszta jó busa fejit, ho szépen fejjezzem ki magambú a szót. A tanyát rábiztam a Zsiga somszédra, akinek beseggit Sanyi koma is, ha ugyfordull... Köszönette vettem a szépasszonyok irántam tanusuittott gondos magaviselletit, meg a jófajta házikosztot amit küttek neköm. Eddarabig csak nyughassanak kegyetek, me a jó Lajosuk evan a dógáva jóformán kapatva! Csókullok mindekit, még aszta is akit nem is! : Lajos

Megjegyzések
Éva megjegyzése:
Oszt mikor?:-) május 6. 15:16
Éva megjegyzése:
Örizze azt a birgenyájjat! Kapcsulla ki az agyát is! Csak magára gondujjon egy kicsinység most! Az megengedett!
Puszijja és sok jót kéván: Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése