2010. szeptember 10., péntek

Éva lölkömnek! 2008.június 20. 22:35

Ejj, édes istenem! De jó ho bekukkantottam ideje a Lajos tárhelinek szép istállójjába e! Mer mostanába öléggé e vagyok kapatva a bokros tejendők oltárának földiszittésitit illetőjen, azonföllűl meg hogy-hogynem! Me itten vannak a bátyám, mosmá megmondom az őszintét, Ű a Cintula, na annak a zunokái vannak nállam kis kikapcsullódásra. Osztán, mostanába öléggé lefoglanak a kis mihasznák a dógom elodázása tekintetibe. Na, hát ezé, csak mostan vettem észbe, a kegyed, hozzámszóló szíves, kellemeteskedésit. Ahogy óvasom a sorok bötüit, a mondatoknak részes darabgyait, nagyon elérzékenyűt az én csiszulatlan lölköm, a Magi gyönyörüséges hozzámszóllásátúl elkapatván. Dehogyis haraguttam meg az én drága lölköm virágára! Csak kicsit kizsarútam a szive megnyilatkozását, a kedvesség tekintetibe lefölözhetetlen Lajosa irényába felé. Eszmá szeretöm, amiko ötrű, a hatra gyutunk igy kimagyarázásnak tekintetit illetőjen is. Me, a magi Lajosa asszereti, ha szípen szól a szivihő a lejányzó ! Csókujja: Lajos


Megjegyzések


Éva megjegyzése:

Aggyisten maginak, kedves Lajos! Örül hatra jutottunk a kigyarázás tekintetit illetőjen. :-))) Ment a pedálgya a biciklinek ezerrel...Ugyi?Én is élvezem az ijjet, de ha humorizálgatok itten kenddel, akkor is vegyeja lapot, mert azt is szeretbül kifolyólagossan teszem.Hút úgy vegye! :-) Szívihö szól maginak a lejányzó, de egy kicsinyke humorka lészen majd ezentul is, hogy ne legyen a besavanyodás állapottya fennforgása teljesiben.

Szóval, a báttya maginak a Cintula? Gondútam, hogy a sokunokás nagyapa rokonnya maginak, de most már megbizonyosodtam, hogy elhozta ide az őszintét igazmondás tekintetiben.:-). Nocsak törődjön a pulyákkal, nagyon édes kölkek, már meggusztáltama képiket nekik sokszor. Magi nagyon sok élményt ad nekik, igazi paradicsom a magi tanyája nekijjek.

Puszikájja: Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése